۵ آبان ۱۴۰۳، ۹:۰۳

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

جزئیات آیین نامه جدید اسکان در سراها و تغذیه دانشجویی

جزئیات آیین نامه جدید اسکان در سراها و تغذیه دانشجویی

دو آیین نامه جامع اسکان در سراهای دانشجویی و تغذیه در غذاخوری‌های دانشجویی در مرحله جمع بندی نهایی است و به زودی به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

دکتر ابراهیم نعیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دو آئین نامه جامع اسکان در سراهای دانشجویی و آئین نامه تغذیه دانشجویی گفت: آئین نامه جامع اسکان در سراهای دانشجویی و آئین نامه تغذیه دانشجویی در مرحله کارشناسی هستند، نقطه نظرات مختلف کارشناسان و رؤسای ادارات سراهای دانشجویی و تغذیه دریافت شده و جلسات زیادی دراین خصوص برگزار و این موضوع مطرح شده است.

وی ادامه داد: در جلسه دبیران معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها نیز بررسی و نقطه نظرات آنها را دریافت کرده ایم، در مرحله‌ای هستیم که با صندوق رفاه دانشجویان آخرین بحث و بررسی را انجام دهیم و در برخی از مواد که اختلاف نظر است به جمع بندی برسیم.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: تلاش می‌کنیم دراولین فرصت ممکن، آئین نامه‌های مذکور را نهایی کرده و به دانشگاه‌ها ابلاغ کنیم، در این آئین نامه‌ها به ویژه در حوزه سراهای دانشجویی، از خوابگاه فاصله گرفته و به سمت سراهای دانشجویی حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در سراهای دانشجویی، استانداردهای زیست دانشجویی از لحاظ فرهنگی، رفتاری، خدماتی صرف بالاتر ازخوابگاه دانشجویی است در آئین نامه جدید سراهای دانشجویی، استانداردهایی از جهت فعالیت فوق برنامه و اتاق‌های مشاوره دیده شده که این فعالیت‌ها خوابگاه‌ها را از سستی، ناامیدی و رها شدگی در قالب سراهای دانشجویی ساماندهی می‌کند.

وی افزود: در بخش تغذیه نیز چون صندوق رفاه دانشجویان ورود بیشتری دارد، درحال نهایی کردن آئین نامه تغذیه هستیم، صندوق رفاه دانشجویان کارگزار و سازمان امور دانشجویان سیاست گذار است در نهایت نقطه نظرات آنها را نیز دریافت کرده و با حضور خودشان برای اینکه سازمان امور دانشجویان بتواند ابلاغ کند، نهایی می‌کنیم.

کد خبر 6267872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha